YES!!

yeeeyy rabih kom vidare, men det var ju en självklarhet haha :D Eddie gick också vidare, men han sjöng inte alls bra.... jag har typ lagt öga på det hela. Skrev tidigare att det var lika bra att eddie gick ut så att Jon kunde komma vidare.. men vafan? Jon gick ju ut och han in. Haha usch.. men jaja Jon är duktig men jag antar att eddie kan bättre. Men jag har typ små vibbar av att eddie är lite homosexuell? Vilket kan inte alls har något emot det. Men det ser ut som att han verkligen gråter hela tiden. Men det är fint att se glädje tårar. Men han verkar va en liten smörare också :P Föresten så heter han faktiskt inte eddie på riktigt. Han heter Ardalan Razaz men kallar sig själv Eddie.

Fick lite komentarer haha blev faktiskt glad. Men nej jag har inte anorexia. Jag äter som en flodhäst och jag älskar mat :) Och jag är heller inte spinkig. Ser helt normal ut men det enda jag skulle vela ändra på är lite mer kött på bena :)

Orkade inte göra någon header så jag tog en liten deppig, men ja jag ska byta:P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0