Varför?

Varför har jag fixat en blogg? Jo, jag har verkligen fått nog av allt! Verkligen allt. Nu känner jag verkligen att jag vill bara skriva av mig. Vill skriva om min åsikter, känslor och även annat kul. Men anledningen till varför jag skaffat en egen blogg är nog för att jag vill verkligen lätta på mig själv. Vill släppa lite tygnd som jag har i huvudet. Känner verkligen inte att jag litar på någon och därför kan det vara skönt att skriva ned det här. Men självklart så kommer jag att vara anonym, iallafall så länge jag känner för det.

Jag har faktiskt varit en "anti-bloggare". Jag menar, jag har inte vart så intresserad utav det. Visst så brukar man ju själv läsa lite bloggar då och då när man inte har något annat för sig på nätterna. Men kan faktiskt tänka mig att det är skönt att skiva om sin dag, sina vänner och även prata med nya människor, vilket jag gillar!

Det skulle vara jättekul att få läsare som verkligen tycker om det jag skriver och även hör av sig och ger lilla mig lite åsikter? :)

Jag är duktig på att göra design på bloggar, och därför ska jag fixa min egen blogg så småning om. Just nu är klockan runt 02.08 och jag borde nog lägga mig snart. Orkar verkligen inte fixa och trixa såhär sent, tålamodet är borta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0