varför?

Vad är det med er killar egentligen? Gaahh vad irriterande. Varje kille jag har haft ett förhållande med eller så, så har de ljugit hela tiden! De ljuger inte om vad som helst, men de ska alltid alltid alltid ljuga om att de t.e.x har ont i hjärtat? Detta hände inte idag men jag känner just nu att PMS är på G och därför valde jag att stanna hemma ist. Är så dyster, arg, irriterad, och ledsen just nu.
Men iallafall, varje kille har ljugit om att de har ont i hjärtat eller svårt att andas. Varför? Vill de ha nån slags uppmärksamhet? Det är helt otroligt att de flesta killar säger och påstår sånt.

Är så trött på det!! Någon mer som har vart med om "hjärt bomb"?

Kommentarer
Postat av: Marcela

Min sambo sa samma sak, men han har faktiskt hjärklappning då och då. så det finns en chams att du slumpmässigt träffat killar med hjärtproblem??

man vet aldrig!!

;)

2009-10-04 @ 00:44:28
URL: http://yapoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0