Underbar natt

Igår natt, vädligt sent så fick jag en otrolig äcklig känsla i min mage och en klump i halsen. Jag saknade min pojkvän otroligt mycket från ingenstans. Jag brukar faktiskt träffa honom ofta så det kändes så konstigt, det kändes som att han inte var vid min sida längre. Usch så äckligt det var. Jag skyndade mig till telefonen för att ringa honom men innan jag hann slå in nummret så ringde han till min mobil :) och han sa direkt "Varför saknar jag dig så mycket, är du hemma?" Jag blev såååå jävla glad och förklarade för honom att jag också saknar honom väldigt mycket. Han vart så stressad och bestämde sig för att plocka upp mig med bilen (vi bor en timme från varandra, men alltså tåg). Så inatt hade jag det väldigt mysigt hihi :)

Skriver lite konstigt just nu för jag är helt inne i en film, my super ex-girlfriend, haha så sjuk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0