Små shopping..

Jag är så så lat. Hatar att shoppa kläder. Så jag beställer alltid alltid kläder men om jag är osäker på något plagg så är jag ju tvungen att åka till butiken för att kolla hur den ser ut och hur den sitter och så. Men har kollar runt lite idag i HMs hemsida och klickade hem dessa fina kläder. Eller vad tycker du? Fina eller fula? :)

Två mysiga tröjor, en fin vanlig tröja och ett par sköna snygga skor. Kolla klänningen! köpte den förra veckan i str 34 men det va lite för tajt vid min stora rumpa så jag lämnade tillbaka den igår. Det fanns inte 36 i butiken men tjolahoppsan det fanns ju 36 i hemsidan! wii :P Visst är den jätte fin och sexig? Didamet klickade jag hem också, den är ju bara för söt!
Nu längtar jag tills de kommer fram..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0