Sån underbar röst!

Rabih från idol, inget snack om det. Redan från hans första auditon så smälte jag. Han har sån underbar röst. Sån röst man bara vill lyssna på och njuta. Dessutom så är han väldigt charmig och rolig, även jättegullig. Jag som aldrig aldrig kollar på idol råkade kolla när han gjorde sin första audition och efter det så var jag tvungen att försätta kolla. Han kan ju inte gå ut tänkte jag, isåfall är juryn puckade i huvudet som alla andra tycker haha. Men Rabih vill ju verkligen vinna, då önskar jag han verkligen all lycka. Känner mig lite som en fjortis, vilket jag aboslut inte är haha. Men han förstjänar det. Jag som aldrig röstar, röstade på honom :)

Jag älskar verkligen musik och lever in mig i musiken. När jag hör en bra låt, känner jag den i hela kroppen.Vet inte precis hur jag ska förklara men det är den bästa känslan någonsin.

Innerst inne så vill jag faktiskt inte att Rabih Jaber vinner idol 2009. För då har jag ingen chans alls att prata med honom. Hahah, ne jag skoja bara.. eller lite seriös var jag faktiskt. Skulle vela träffa han, vet inte varför, alla små tjejer tycker nog så. Men han fånga mig bara genom TV rutan. Inte utseendet utan charmen och röster. Men han ser ändå bra ut. Lång, små mullig och rolig, precis som jag gillar det!

Tycker om hans leende, då han lägger tungan bakom framtänderna, gulligt, det är hans grej!



Älskar slutet... Sån känsla man får i hela kroppen. Duktigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0