Saker jag gjort i veckan..

DEN HÄR VECKAN HAR JAG...

MAT
[x] Ätit frukost
[ ] Ätit lunchen i skolan/jobbet
[x] Ätit onyttigt
[ ] Spytt av någon mat
[x] Fått ont i magen av maten
[ ] Ätit soppa
[x] Ätit kött
[x] Ätit fisk
[ ] Ätit vegetariskt
[x] Ätit potatis
[x] Ätit ris
[ ] Blivit bjuden på middag
[ ] Ätit på restaurang
[x] Ätit godis
[ ] Ätit kakor
[x] Ätit chips
[ ] Ätit popcorn
[ ] Ätit frukt



DRUCKIT

[x] Vatten
[ ] Sodavatten
[x] Mjölk
[ ] Saft
[x] Läsk
[ ] Vin
[x] Öl
[x] Te
[x] Choklad
[ ] Juice



UTSEENDE

[ ] Klippt håret
[ ] Färgat håret
[x] Sminkat mig
[x] Tagit bort smink
[x] Burit smycken
[x] Burit accessoarer
[x] Tänkt på att matcha mina strumpor med övriga klädseln
[x] Duschat
[x] Använt en väska
[x] Använt hårspray
[x] Använt deodorant
[x] Använt parfym
[x] Använt bodylotion
[x] Använt schampoo
[x] Använt balsam
[x] Använt lipsyl
[ ] Använt solkräm
[x] Nagellack



KLÄDSEL

[x] Jeans
[ ] Udda strumpor
[x] Stövlar
[ ] Regnkläder
[x] Sportiga kläder
[ ] Mössa
[ ] Vantar
[x] Plagg som egentligen tillhör det andra könet
[ ] Samma kläder som igår



PLATSER
[x] Vart borta hemifrån
[x] Sovit borta
[x] Vart i skolan/på jobbet
[ ] Var på ett ställe jag inte varit på tidigare
[ ] Vart på fest
[ ] Vart på kalas
[ ] Vart på fika
[ ] Vart på picnic
[ ] Vart på bio
[ ] Vart på gym
[ ] Vart på biblioteket
[x] Vart i affärer
[ ] Vart i träningshallen
[x] Åkt buss
[x] Åkt bil
[ ] Åkt flyg
[ ] Åkt tåg
[x] Åkt tunnelbana
[ ] Cyklat
[ ] Joggat



ÖVRIGT

[x] Sett på TV
[x] Lyssnat på musik
[ ] Laddat hem en låt
[ ] Köpt en skiva
[x] Tittat på en film
[ ] Missat något jag velat se på TV
[ ] Läst en bok
[ ] Läst en dagstidning
[ ] Läst en kvällstidning
[ ] Läst en serietidning
[ ] Målat
[ ] Tecknat
[x] Fotograferat
[x] Kollat på foton
[ ] Stickat
[ ] Virkat
[ ] Sytt
[x] Bloggat
[ ] Skrivit brev
[ ] Skrivit dagbok
[ ] Skrivit en berättelse
[ ] Pysslat
[ ] Gjort en hemsida
[x] Varit online på msn
[ ] Sorterat frimärken
[x] Städat
[ ] Bakat
[x] Lagat mat
[ ] Läst läxor
[ ] Pluggat på prov
[ ] Tränat
[x] Dansat
[x] Sjungit
[x] Visslat
[x] Knäppt med fingrarna
[ ] Spelat något instrument
[ ] Spelat ett sällskapsspel
[ ] Spelat datorspel
[ ] Spelat PS
[ ] Spelat kort
[ ] Spelat ett bollspel
[ ] Vunnit i något
[ ] Förlorat i något
[x] Tagit hand om ett husdjur
[ ] Tagit hand om någon annans djur
[ ] Räfsat löv
[ ] Skottat snö
[ ] Sopat trappan
[x] Hämtat posten
[ ] Vattnat rabbaten
[ ] Rensat ogräs
[ ] Målat om staketet
[ ] Reparerat något mekaniskt
[x] Saknat någon
[x] Älskat någon
[x] Haft sex
[x] Sagt "jag älskar dig" till någon
[ ] Ljugit för någon
[ ] Gjort något olagligt
[x] Skrikit åt någon
[x] Kramat någon
[x] Kysst någon
[x] Skakat hand med någon
[ ] Givemefiveat med någon
[x] Gjort ett handtecken åt någon
[ ] Himlat med ögonen i samförstånd åt någon
[ ] Slagit någon på käften
[ ] Sparkat någon
[ ] Klappat någon tröstande på ryggen eller huvudet
[ ] Fått ett MVG
[x] Fått ett IG
[ ] Haft kvarsittning
[x] Fått skäll av en lärare
[x] Skolkat
[ ] Spytt
[x] Spottat
[x] Hostat
[x] Nyst
[ ] Snutit mig
[x] Hickat
[ ] Harklat mig
[x] Rapat högt
[x] Suckat högt så att någon kommenterat det
[x] Gråtit
[x] Skrattat
[x] Haft andningssvårigheter
[ ] Varit sjuk
[ ] Tagit medicin
[x] Svalt ett piller
[ ] Tagit en spruta
[ ] Satt på ett plåster
[ ] Satt på en skyddande salva
[ ] Varit med om en olycka
[x] Önskat att jag var död



PRYLAR JAG ANDVÄNT

[x] Kam
[x] Plattång
[x] Hårtork
[ ] Rakapparat
[ ] Kaffebryggare
[ ] Tekokare
[x] Brödrost
[x] Mobiltelefon
[x] Miniräknare
[ ] Ficklampa
[x] Mp3/iPod
[ ] Freestyle
[x] Radio
[x] Headset
[ ] Webcam
[ ] Mic
[ ] Elektrisk tandborste
[ ] Väckarklocka
[ ] Massageapparat



JAG HAR TRÄFFAT

[x] En vän/flera vänner
[ ] En fiende
[ ] Ett ex
[ ] En person som jag inte känner så bra men gärna skulle vilja känna
[ ] En f.d. bästa vän
[x] Min partner
[ ] En gammal klasskompis från lågstadiet
[ ] En kändis
[ ] En total främling som jag pratade med
[ ] En ny människa som jag lärt känna rätt bra
[ ] Mamma som jag inte bor med
[ ] Pappa som jag inte bor med
[ ] Syskon som jag inte bor med
[x] Mormor
[ ] Morfar
[ ] Farmor
[ ] Farfar
[x] Kusin -
[ ] Pyssling
[ ] Annan släkt


Så kan det gå när man inte har något annat för sig :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0