PMS & Oro

Fan vad jag hatar det här. Jag är så himla svartsjuk på tjejer som inte alls lider under deras mens. Det känns som att hela min månad går ut på mens mens mens, förutom någon vecka haha. Det suger verkligen. Innan jag ska få mens så sväller hela min kropp upp. Jag går typ upp en storlek i brösten och även i magen. Jag får så otroligt ont i brösten, de blir vädligt ömma och stora. Får ont i magen enda till ryggen vilket inte alls är kul. Mår även illa före och under mensen och ibland kan det hända att jag spyr och kan gråta för aboslut ingenting, uschh! Är det någon mer som går genom det?

Just nu har jag väldigt ömma bröst och uppsvullen mage, och det känns lite som att jag har mensvärk. Men Mensen vägrar komma haha. Och jag börjar faktiskt bli lite orolig. Jag tog akut piller den 28Sept och fick inga biverkningar alls. Har tyvärr tagit akutpiller tre gånger och jag är otroligt rädd att effekten ska bli sämre (den blir sämre om man tar den lite för ofta). Sist jag tog akut piller så fick jag en konstig liten blödning som vägrade sluta, men den här gången så hände det aboslut ingeintg. Min mens är två tre dagar sen, men jag vet att det inte är värsta grejen för man kan få för tidig och lite för sen mens pga tabletten. Men hoppas verkligen det inte är något, men jag är jätteorolig..usch :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0