MJ Tidning 119kr

Jag älskar michael jackson vilket många gör. Men jag blir så less på när folk inte brydde sig om honom när han levde. Folk kunde prata så mycket skit om honom och även kränka honom pga hans sjukdom och utseende. Men precis när han dör så råka alla bara älska MJ!! Hur falskt är inte det? Men aja orkar inte lägga ner min tid på att skriva om såna människor helt ärligt. Jaja efter någon månad och så var jag i pressbyrån och jag kunde inte låta bli att köpa en tidning för 119kr. 119kr för en tidning är faktiskt mycket. MEN för en michael jackson så är det verkligen ingenting för mig. Jag tänkte SHIT DEN SKA JAG HA, ja så köpte jag den (+alla andra tidningar jag nu köpt). Men mina vänner tycker jag är korkad som köper så många "dyra" tidningar bara för lite bilder och text. Bara?
"Bara" en bild på michael jackson betyder så mycket för mig.
"Bara" en låt med michael jackson betyder så mycket för mig, hela min barndom var MJ!
"Bara" hans röst gör mig glad.
Han är min störta idol och många andras och vi saknar honom otroligt mycket.




Förstår inte hur folk kunde kränka den människan. Folk är så desperata av pengar och gör allt för att få tag i det. Människan är äcklig!

Jag var så nära på att köpa en biljett till London, så nära...Vila i frid MJ, Love u!

Kommentarer
Postat av: monia ♥

hejsan! :) Just nu har jag en tävling i bloggen där du kan vinna ett set med TANDBLEKNING:) Var med och tävla du också! Bläddra ner några inlägg i bloggen så hittar du tävlingen :)

2009-10-06 @ 11:00:26
URL: http://moniasundgrenjansson.blogg.se/
Postat av: ellen

Först så kopierar du HTML-länken och lägger in den som vanligt. Men innan du "uppdaterar" så ändrar du "height" till =25. Så höjden blir 25.

Hoppas det var tydligt men annars så finns en beskrivning hos; http://designadinblogg.se/

2009-10-06 @ 12:13:29
URL: http://jetembrasse.blogg.se/
Postat av: Annie

Visst är det sjukt. Att han kunde vara så hatad av många under sin livstid. Sen när han går och dör då hyllar hela världen honom.

2009-10-07 @ 09:50:15
URL: http://anniel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0