Mina fina naglar

Jag brukar alltid fixa naglarna och se till att det är fint och inte heller för långt eller för kort. Jag tycker faktiskt inte det är fint när tjejer har överdrivet långa naglar, speciellt inte när det inte ens är sitt eget. Annars skriker det bara FALSKT och även SMUTSIGT. Det ser inte fräscht ut med så långa naglar. Jag försöker hålla mina naglar "perfekta", alltså i en perfekt längt. Närmare korta faktiskt. Det ska bara sticka ut puttelite där bak, alltså handflatan, vet inte riktigt hur jag ska förklara det:P Men naglarna ser ju betydligt längre ut när man väl lägger naglack och så. Måste köpa nytt naglack för de är helt torra och slut. Brukar alltid hälla in aciton så fort den blir torr, det funkar men naglacken håller ju såklart inte lika länga som den skulle gjort på riktigt. Fixade naglarna för två tre dagar sen och det är redan lite suddigt och borta på kanterna = måste köpa naglack imorgon. Här lägger jag upp lite bilder på naglarna, fint?



(bilderna är klickbara)

Kommentarer
Postat av: Anonym

fint! Synd att det bara är sudddigt

2009-10-12 @ 01:11:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0