Lite om mig..

Jag vill inte säga vad jag heter i verkligheten, så jag får ta och hitta på något namn. Eller...jag tycker faktiskt att ni ska göra det åt mig :) Skulle bli jättekul om ni hitta på något namn så småning om. För just nu har jag bara mig själv som läsare, haha!

Jag är en tjej som är född 1989. Jag är alltså 21 efter nyår. Vilken månad och datum vill jag inte säga just nu..kanske senare :P Jag är född i Sverige, men mina föräldrar är ursprungligen från mellanöstern. Jag bor med min mamma och pappa självklart i sveriges huvudstad STOCKHOLM! jag ska flytta hemifrån snart, så fort jag fått ett stabilt jobb och känner att jaa nu kan jag försörja mig och verkligen börja om på nytt. Vilket jag inte känner just nu.

Jag tog studenten år 2008 med väldigt dåliga betyg. När jag säger dåliga så menar jag tyvärr dåliga. Är ingen sådan människa som har alla mvg och gnäller på mig själv. Jag kan säga såhär... jag fick fler IG än G. Vilket som får mig att må hur dåligt som helst. Jag pluggar nu komvux och känner verkligen inte för det, det går inte alls bra. Jag kommer nog skriva mycket om skolan också faktiskt. Mina föräldrar har ingen aning om mina betyg, vilket är jobbigt. Jag är ingen bra lögnare kan jag säga rakt av. Mår dåligt av min situation och det känns vekrligen som att ingen förstår mig och ingen vill hjälpa mig eller ge mig råd. Det svider men jaja så är det. Av alla vänner så är väl ingen en sann vän.

Jag är en person som är krossad inombords men kör med ett pokerface hela dagarna. jag gillar inte uppmärksamheten då man ska visa eller berätta om sitt liv för någon. därför känns det bra att vara anonym just nu.
Jag har problem hemma, i skolan, med umgänget och andra saker. Men känner som sagt ingen att prata med.

Lite mer skriver jag sen. Det blir så tråkigt med bara text hela tiden!

Kommentarer
Postat av: dg

dgdg

2009-10-02 @ 02:25:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0