Less på människor som dig

Orkar inte mer. Hur kan man vara så egotrippad och äta all mat i kylen och inte tänka "oj kanske de andra vill ha skitet"? Hur kan en människa äta mat för fyra? Hur kan en människa, en idiot inte tänka på omgivningen? Hur kan en person, en jävla egotrippad idiot äta 6st sandwich glass och två daim glassar på en jävla dag? Tänker inte skitstöveln på om vi andra vill ha? Är trött på att sova hungrig, är trött på att vakna hungrig. Är så jävla trött på att det bara är jag hemma om dagarna och alla andra får sin jävla måltid någon annan stans på jobbet eller hos en vän. Jävla skit, ge mig en slant så jag kan köpa något att laga!! eller nej? vänta nu, det kommer ju inte gå!! för SKITSTÖVELN KOMMER ÄTA DET OCKSÅ UTAN ATT TÄNKA PÅ ANDRA I HEMMET.

ORKAR INTE MER!

Kommentarer
Postat av: zenia

Hej... effortlessly.devote.se, dock raderade jag typ allt i arkivet för någon månad sedan...



Vad jobbigt, går det inte att säga till den här personen? Jag är jobbig mot min syster ibland och äter upp hennes glass men det du måste hantera verkar långt mycket värre..



btw. vad heter du?

2009-10-06 @ 22:06:24
URL: http://effortlessly.blogg.se/
Postat av: T

Skaffa hänglås på kylskåpet som bara du och de andra. Förutom "idioten" kan. Eller skaffa ett kylskåp in till ditt rum, så får i alla fall DU ha din mat ifred! =)



Kram

2009-10-07 @ 10:09:42
URL: http://stoltgift.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0