kyla :)

Så mysigt det är ute, fast lite jobbigt när det ska hålla på blåsa hela tiden. Irriterande när håret flyger och flaxar på ansiktet på en haha. Men jag gillar hösten, det är så fint med rött orange och gult, speciellt när solen skiner :) Nu är det bara lite trist att det ska regna och blåsa hela tiden.
Jag kom precis hem efter en promenad med två kompisar. Vi gick runt och promenarade lite. Tillslut blev det kanske lite för kallt om händerna så vi gick in i en port som små barn och tog det lugnt där istället. Men nu är jag hemma under filten och försöker värma mig själv, mysigt :)


Kommentarer
Postat av: J e s s i c a ♥

tack så mycket detsamma!:)

2009-10-04 @ 20:28:35
URL: http://sunshyne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0