korkade människor

Att folk ska hålla på komentera elaka komentarer till andra är bara ett väldigt stort bevis på svartsjuka! Om jag tar upp t.ex Dessie, Paow eller Kissie. Varför ska folk hela tiden komentera så eaka komentarer till de? Förstår inte riktigt hur de kan ha en sån stor blogg och så pass många läsare. Mer än hälften av dessa läsare "hatar" de. Men varför ska man då slösa sin tid på att kolla genom någons blogg och sen "kränka" personen? Fattar ni inte att det inte påverkar tjejerna? Det är ju det de vill ha, uppmärksamhet. Många påstår att de är fjortisar. Men hah? Alla har haft den perioden i sitt liv. Snälla när dessie kanske blivit 19-20 år så kommer hon förmodligen skratta åt sig själv. Men man lär sig, alla har som sagt den perioden i sitt liv. Kanske inte rosa läppar och blont hår och hela köret. Men alla går genom en viss period som man senare kommer över då man mognat till lite grann. Jag brukar inte läsa deras blogg så mycket, bara nu under nätterna när jag inte har något för mig. Jag gillar och ogillar heller inte någon av tjejerna. Jag är ingen person som kränker en annan oavsätt hur mycket jag avskyr eller ogillar personen. Tjejer som skriver fula saker till Kenza är väldigt svartsjuka. Det behöver inte handla om utseendet eller pengar. Det kan handla om att hon kommit så långt med sin blogg. Kolla vilka jobb hon får, bara det är duktigt och många unga tjejers dröm.

Men men, va tvungen att skriva det här efter att jag läste några komentarer :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0