Klar :)

Nu känns det otroligt skönt. Hann torka och platta håret också vilket känns avslappnat. Jag måste verkligen gå till plugget imoron men åh jag orkar verkligen inte. Varför pluggade jag inte mina tre år i gymnasiet? Kunde ha slappat nu efter studenten. Men nejnej tuffa jag ska läsa upp 19 ämnen. Ja du läste rätt....19 ämnen, alltså 19 IG. Det är bara en person som vet det och det är min pojkvän. Har inte berättat det till någon annan för jag orkar inte med skitsnacket. Är så jävla trött på folk som gråter och springer runt i skolan för ett G eller något. Mvg barn som alltid ska vara så jävla otacksamma. Plugga är inte mångas grej, inte min heller. Även om jag försöker så har jag inte orken. Jag kan kriga och satsa väldigt mycket i max en månad. Men efter en månad så åker jag ner igen, för jag blir helt nedstämd och allt bara suger. Kan verkligen inte. Men jag önska jag var en av de som hade vg. Men men allt har ju en mening! Lilla jag läser komvux för att det förmodligen finns en mening i det :P Vet inte vad jag snackar om men jag kanske träffar personer som kommer betyda mycket för mig i framtiden från min komvux eller något liknande, äsh jag vet inte hur jag tänker men ändå så har allt en mening enligt mig :)

Kommentarer
Postat av: Mia

Jag läste också på komvux, passade mig bättre på alla sätt och vis. Gick ett år på "riktiga" gymnasiet, hoppade av och sen jobbade jag i drygt 5 år och så var det helt ok att börja plugga igen!



Håller tummarna för dig med pluggandet, ta det lugnt bara och så ska du se att det går vägen!

2009-10-06 @ 10:49:11
URL: http://fredthevov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0