HATAR speglar!!!!

Har ni någon gång kollat er i spegeln och bara hatar det ni ser? Om ni någon gång kännt att ni hatar allt med er, och känner bara faaaan och vill slå sig själv? Fan jag hatar när jag känner såhär. Jo visst det händer att jag kollar i spegeln och tänker wooo grr nice haha. Men det är inte varje gång jag kollar då jag tänker så. Typ idag så tyckte jag att det var dags att fixa till ögonbrynen lite. Tänkte ta bort lite ogräs haha. Varje gång jag ska noppa mig så går jag till den stora spegln med värsta starka belysningen. Vilken inte är okej! Det har aldrig hänt att jag gillar mig i den starka belysningen. Och jag har inte vart på topp humör idag precis, så när jag väl kom till spegeln och titta på mig själv så fick jag damp. Alltså, jag försöker vekrligen inte få det, jag försöker verkligen inte hata mig själv. Det är ingen härlig känsla precis. Men FAN FAN ville bara slå mig själv, dra mig själv i håret.. Fan låter som värsta emot, men det finns väl någon mer som har gått genom det här. Gahhh bojkotta speglar fan vill ha vinter då det är mörkt och ingen kan se en. Jag har inga finnar eller något, har rätt ok hy. Alltså det kan ploppa upp någon finne någon gång, men det är inte värsta grejen. Men jag ser mig själv som ett monster ibland....


Kommentarer
Postat av: RonjaZorina - illustrationer säljes 100kr st

Usch, känner igen det där.. Börjar gråta nästan varje morgon när jag ser spegelbilden...

2009-10-05 @ 23:51:58
URL: http://rze.blogg.se/
Postat av: zenia

Jag känner verkligen igen mig i allt du skriver. I vanliga fal har jag helt okej självförtroende, alla har sina bra och dåliga dagar. Men när jag har mina riktigt dåliga dagar kan jag få panik när jag tittar mig i spegeln och bara vilja falla ner och gråta eller dra mig i håret eller något sådant där sjukt och jag är inget emobarn eller ngt heller.. haha

2009-10-06 @ 00:48:51
URL: http://effortlessly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0