Filmerna..

Jag har inte kollat klart på the butterfly effect 3 än. Hemsidan knasade sig som vanligt och jag ska nu försöka med en annan hemsida. Men den verkar inte alls bra. Eller jo, helt ok om det inte skulle finnas någon etta eller två! Men ettan är ju såklart bäst. Men visste ni att det finns två olika butterfly effect 1? Det är med samma handlingar och skådespelare och allt. Men det är slutet och någon scen i mitten som skiljer de åt. Båda är lika bra men jag vill inte skriva om det för nån kanske vill se den :)

Trean verkar lite långtråkig, och konstig faktiskt. Men den kanske blir bättre nu i slutet, hoppas det!




nu när jag kollat klart på trean så var den faktiskt bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0