fattar inte

Som sagt mina favoriter i idol är Rabih, Eddie, Erika och Jon. Men min stora favorit är såklart Rabih. Men vafan? Hur kunde svenska folket rösta ut Jon? Han var ju jätteduktig i fredags. Jag tycker till och med han var bättre än Eddie den kvällen. Eddie kan bättre och passar bättre i lugna låtar med höga toner. Men jag förstår verkligen inte. Hur kan man rösta på Camilla? Hon verkar vara så envis och verkar heller inte vela förbättra sig och ändra på det som juryn inte gillar. Hon har också en tjatig röst. Och wildcards!? Det vill jag bara inte skriva om, usch säger jag bara! Håller du med mig eller är jag också en av de tondöva?

Jon i fredags.


Kommentarer
Postat av: Angelica

smaken är ju olika men enligt mig förstörde han en grym låt.. det lät nasalt som laila sa =)

2009-10-04 @ 19:57:59
URL: http://jelkis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0