Ångest..

Godmorgon. Jag vaknade precis med panik. Fan fan fan försov mig IGEN! Jag missade skolan idag också. Jag förstår inte varför jag ska ha det så himla svårt för att gå upp och vakna från den jävla sängen. Min säng är otrolig och jättskön, men det kan ju inte bero på det? Jag har en sån ångest, har knappt gått till plugget hela veckan nu. Det känns verkligen inte bra.

Jag fixade en liten snabbis header. Orkar verkligen inte kriga med den, det tar ju en sån tid och jag med sämsta tålamodet kan inte hållla på sådär. Jag är faktiskt rätt så petig av mig. Allt ska vara perfekt för mig, vilket inte är bra alls.

Jag har en sån dålig självförtroende. Jag tror faktiskt INGEN har lika dålig självförtroende som mig. Jag tycker inte jag ser bra ut och inte heller har någon fin kropp alls. OK varje gång jag säger det så blir folket runt om kring mig chockade. Det är inte så att jag inte får killar, för det får jag. Men jag förstår verkligen inte hur jag kan få det! Jag är inte så social av mig och är väldigt blyg för nytt folk. Det gör så att jag har jättesvårt att lära känna folk och även lita på någon.
Men verkligen...varje dag när jag ska ut, så har jag alla kläder jag nästan äger på sängen, golvet, datastolen och även skrivbordet. Ok jag vet att de flesta tjejerna är så. Men vafan? Varför sitter INGET bra på mig? Antar att jag bryr mig för mycket om vad folk ska tycka om mig. Ser mina fötter konstiga ut? Gör skorna så att mina fötter ser stora ut? Pressas min rumpa i dessa byxor? Sticker min lilla mage ut? Vafan kan inte dessa "knullhandtag/lovehandles" försvinna någon gång? Varför har jag så stora bröst (75D)? jag vill jag vill ha B... inget är perfekt på mig förutom mina ögon, små öron, små händer, små fötter.. och ibland min rumpa för är tacksam att jag har en rätt utåt stjärt:p. Allt annat tycker jag inte om.

Jag är 163 cm och väger 53Kg. Är det bra? låter det bra? Är ingen sådan som bryr mig så mycket om min vikt och så.. Men varje gång jag går upp i vikt (har svårt att gå upp i vikt) så känner jag att allt verkligen sätter sig på min mage och lovehandels. Det är inte fint. Kan det inte sitta på låren? Vill verkligen ha fylligare lår med fylligare vaden. Känner mig så ful för de är inte allt fylliga.

Tycker kenza är skön! Hon är så pass smal och har en fin kropp, dock för smala lår, men ändå så älskar hon allt med sig själv. Men vad vet vi lixom, hon kanske också har sån panik om dagarna för att hon känner sig kanske för smal. Men hennes ansikte är det inget snack om! så vacker som hon är :)

Kommentarer
Postat av: Caroline

Vet inte hur gammal du är, men om jag var du skulle jag vara glad över smala lår :P

du kan få lite av mina om du vill :)

2009-10-07 @ 01:10:21
URL: http://puzzlejewels.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0